Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 01:08

22
خرداد
طراحی دکوراسیون اتاق دخترونه

طراحی دکوراسیون اتاق دخترونه

یک اتاق خواب عالی کودک مکانی بی نظیر برای مطالعه، خواب و بازی اوست. البته وقتی فضای خانه تان کوچک است، داشتن اتاقی با تزئینات زیبا کاری سخت است.

 

یک اتاق خواب عالی کودک مکانی بی نظیر برای مطالعه، خواب و بازی اوست. البته وقتی فضای خانه تان کوچک است، داشتن اتاقی با تزئینات زیبا کاری سخت است. اما در این مقاله با یکسری طرح های جالب روبه رو می شوید که با ترفندهای صرفه جویی در فضا، توانسته اند اتاق خواب مناسبی برای دختر کوچولوی تان فراهم کنند.

احترام به حس استقلال کودک تان

با استفاده از قلاب های دیواری به شکل گل آفتابگردان، می توانید، لباس هایی که قرار است در طول هفته به تن کند، به دیوار آویزان کنید. این کار باعث بالا رفتن اعتماد به نفس او می شود و تاحدی قوه خلاقیت او را تحریک می کند.

 

شخصی سازی

هنگام انجام تزئینات اتاق، یکسری از موارد را به میل دخترتان انجام دهید تا او احساس کند که اتاقش مطابق سلیقه خودش است.

وسایل اتاق

دخترتان با داشتن یک دراور سبک چند کشویی می تواند بسیاری از وسایلش را درون آن جاسازی کند و روی آن را نیز با اسباب بازی های دلخواهش تزئین کند. همچنین نصب یک لوستر بلورین، زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

طرح های زیبا

می توانید وسایلی مانند تختخواب و دیگر وسایل اتاق را به رنگ مورد علاقه دخترتان درآورید و همچنین با طرح های زیبای گل و شخصیت های معروف والت دیسنی، اتاق او را تزئین کنید.

یک گوشه دوست داشتنی

با استفاده از قلاب های دیواری به شکل گل آفتابگردان، پشت در اتاق یک گوشه دنج برای آویزان کردن لباس های دخترتان درست کنید.

بزرگ جلوه دادن اتاق

با استفاده از آینه، فضای کوچک اتاق را بزرگ جلوه دهید.

مبلمان دو منظوره

برای استفاده بهینه از فضای کوچک اتاق، از مبلمانی استفاده کنید که دو و حتی چند منظوره باشند. مثلا این میز که در شکل زیر می بینید، طوری طراحی شده است که بتوانید درون آن وسایل دیگری مانند سبد بگذارید. بدین ترتیب کودک تان می تواند وسایلی مانند روفرشی، کتاب و یا اسباب بازی هایش را درون آن قرار دهد.

پرورش کودک خلاق

می توانید از کودک تان بخواهید که نقاشی های روی دیوار را به میل خود رنگ آمیزی کند و بدین ترتیب خلاقیت او را پرورش دهید. 

 

برچسب ها: دکوراسیون، اتاق کودک، دکوراسیون اتاق کودک، چیدمان اتاق کودک، اتاق خواب صورتی، دکور اتاق دخترونه، اتاق دختر بچه، چیدمان اتاق تعداد بازديد: 1561 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز