Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 09:19

26
مهر
تزئين اتاق كودك با طرح حيوانات

تزئين اتاق كودك با طرح حيوانات

حیوانات را به وسایل ساده اتاق معرفی کنید. برای مثال یک طرح ساده از حیوانات را بر دراور یا صندلی اتاق بچسبانید.

تحریریه مجله كودك سالم

 

لوازم مورد نیاز

آویز لباس پارچه‌ای روبان  اشکال یا اسباب بازی‌های نرم

طرز كار
1 – از روبان‌های رنگی برای آویزان کردن اسباب بازی‌ها از گیره لباس استفاده کنید. یا خودتان اشکال دلخواه خود را بدوزید و به جای اسباب بازی از آنها استفاده کنید. اگر آویز تخت گرد را ترجیح می‌دهید، به جای گیره لباس از یک چوب گرد استفاده کنید. اما پیش از آویزان کردن حیوانات به وسیله روبان، چوب را با پارچه یا روبان بپوشانید.

2 – از گیره آویز لباس برای آویزان کردن آن از سقف اتاق استفاده کنید. این آویز را از دسترس کودکان دور نگهدارید، خصوصا اگر آن را به تخت وصل کرده‌اید.

جزئیات حیوانی اضافه کنید

از پشم‌های گوسفند گرفته تا شکل جای پای گاو، عناصری از حیوانات را به اتاق فرزندتان اضافه کنید تا فضای اتاق او به طور کلی تحت تاثیر قرار گیرد. پوسترهایی که طرح کلی آنها حیوانات است را به دیوار اتاق فرزندتان بچسبانید یا از او بخواهید در رابطه با حیوانات مورد علاقه اش نقاشی بکشد و سپس شما نقاشی او را قاب کنید. می‌توانید به موزه یا باغ وحش محلی شهرتان سری بزنید و کارت پستال‌های زیبا با تصاویر حیوانات از آنجا تهیه کنید. اگر شما طرح‌های ملیح‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید مربعی از کاغذ دیواری یا پارچه‌ای با نقش‌های رنگی حیوانات را قاب کنید.

حیوانات را به وسایل ساده اتاق معرفی کنید. برای مثال یک طرح ساده از حیوانات را بر دراور یا صندلی اتاق بچسبانید یا برچسبی در این رابطه بر کلاهک ساده آباژور بچسبانید. اگر از رنگ‌های شاد و تند استفاده کنید و یا آنها را نزدیک پنجره یا جایی که باد می‌وزد نصب کنید، آویز‌های تخت نیز می‌توانند گزینه خوبی برای تغییر فضای کلی اتاق باشند.

برای تکمیل کردن ظاهر اتاق، به دنبال جزئیات ریز اما ضروری باشید. برای مثال گیره‌هایی که به دیوار نصب می‌شوند مهم هستند. شما می‌توانید سر یکی از حیوانات را به عنوان گیره به دیوار بچسبانید و سپس لباس یا هر وسیله دیگری را از دماغ یا گوش‌های حیوان آویزان کنید

طرح‌های ترکیبی و هماهنگ

اگر شما قصد دارید از یک رنگ اصلی برای اتاق فرزندتان استفاده کنید، مانند آبی پررنگ، ممکن است اتاق کمی تاریک به نظر رسد. در نتیجه باید تا می‌توانید از رنگ‌های روشن نظیر سفید یا کرم برای خرید وسایل اتاق استفاده کنید تا فضای اتاق کمی دلبازتر شود.

همچنان سعی کنید طرح‌هایی که دارای شکل هستند اما رنگ زمینه آنها مشترک است را با هم ترکیب و هماهنگی کنید. اینکار از غالب شدن تنها یک رنگ در اتاق جلوگیری می‌کند. همچنین بهتر است تعدادی از وسایل اتاق را از رنگ‌هایی نظیر صورتی یا نقره‌ای انتخاب کنید تا توجه افرادی که وارد اتاق می‌شوند به آنها جلب شود و اتاق بیش از حد یکنواخت به نظر نرسد. در نتیجه می‌توان طرح کلی اتاق را به راحتی با تعویض وسایل اتاق به روز کرد.

 

برچسب ها: آویز اتاق کودک، دکوراسیون اتاق کودک، خلاقیت، اتاق خواب کودک، تزیین اتاق کودک تعداد بازديد: 1315 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز