Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 18:44

27
دی
تــازه‌هـــای دنـيـای سلامـت

تــازه‌هـــای دنـيـای سلامـت

كودكانی كه دچار اوتیسم هستند، با مصرف مقدار ثابتی از یك نوع آنزیم، بهتر پروتئین بدن‌شان هضم می‌شود و ...

تــازه‌هـــای دنـيـای سلامـت

 

 

  تاثیر آنزیم در بیماری اوتیسم

كودكانی كه دچار اوتیسم هستند، با مصرف مقدار ثابتی از یك نوع آنزیم، بهتر پروتئین بدن‌شان هضم می‌شود و از این طریق عملكرد مغزی‌شان بهبود یافته و علائم بیماری در آنها بسیار كاهش می‌یابد. در واقع كمبود این آنزیم علت اصلی بیماری اوتیسم است. ولی تعداد كمی از كودكانی كه این بیماری را دارند، دچار كمبود این آنزیم هستند. گروهی از پژوهشگران به مدت 90 روز روی 170 كودك 3-8 ساله، آزمایش‌هایی انجام دادند.

نیمی از این افراد «پلاسبو» و نیم دیگر هر روز 3 آنزیم دریافت می‌كردند (نوعی پودر بی‌مزه كه روی غذایشان پاشیده می‌شد) در پایان این دوره 90 روزه مشخص شد كه كمبود آنزیم در كودكان مبتلا به اوتیسم، باعث عدم توانایی آنان برای هضم پروتئین می‌شود و این مساله در تولید آمینواسیدها و عملكرد مغز تاثیر می‌گذارد. اوتیسم، نوعی اختلال عصبی و بیولوژیكی است كه معمولا روی كودكان 2- 5 ساله تاثیر می‌گذارد. بروز اوتیسم در كودكان ارتباطی با تحصیلات، درآمد و شیوه زندگی والدین آنها ندارد.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، تــازه‌هـــای دنـيـای سلامـت تعداد بازديد: 601 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز