Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:00

27
شهریور
کیک بازگشت به مدرسه

کیک بازگشت به مدرسه

اگر کودک‌تان از اینکه فصل مدارس نزدیک است و باید به مدرسه برگردد، بسیار ناراحت است، می‌توانید با درست کردن کیک و کیک فنجانی‌های زیبا، درد بازگشت به مدرسه را در آنها تخفیف بدهید.

اتوبوس مدرسه

اگر کودک‌تان از اینکه فصل مدارس نزدیک است و باید به مدرسه برگردد، بسیار ناراحت است، می‌توانید با درست کردن کیک و کیک فنجانی‌های زیبا، درد بازگشت به مدرسه را در آنها تخفیف بدهید.

شاید هم بد نباشد، یک کیک بزرگ برای تمام همکلاسی‌هایش درست کنید و کودک‌تان از همان روز اول با بچه‌های کلاس دوست شود و روز اول مدرسه شادی را کنار هم بگذرانند.

طرز تهیه

برای درست کردن این کیک، ابتدا یک ورقه 9 در 13 سانتی‌متر (برای یک کیک کوچک) آماده کنید. اما اگر می‌خواهید کیک بزرگ‌تری درست کنید، اندازه‌های دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

روی این ورقه طرح اتوبوس مدرسه و کودکان سوار بر آن را ترسیم کنید.

البته مجبور نیستید، طرح‌تان را خیلی حرفه‌ای بکشید. یک لایه کیک آماده به اندازه ابعاد اتوبوس‌تان آماده کنید (تصویر 1).

سپس ورقه مربوط به طرح اتوبوس را روی کیک گذاشته و قسمت‌های اضافی را با چاقو برش بزنید. درضمن چرخ‌های اتوبوس را فرموش نکنید (تصویر 2).

اکنون روی کیک آماده که به شکل اتوبوس درآوردید را با کرم کره ای کاملا بپوشانید (تصویر3).

با استفاده ازچند تکه کاغذ تمیز، در و پنجره‌های اتوبوس را مشخص کنید. کاغذها را طوری روی کرم کره ای قرار دهید تا اثر در و پنجره‌ها، روی اتوبوس مشخص شود (تصاویر 4 و 5).

همچنین برای چرخ‌های اتوبوس می‌توانید از دونات‌های شکلاتی استفاده کنید. سپس خطوط مشخص شده را با خامه پر کنید تا شکل در و پنجره‌ها کاملا شکل بگیرند (تصویر 6).

اکنون با استفاده از خمیر فوندانت (نوعی خمیر قنادی کاملا سفید رنگ)، که به رنگ‌های مختلف با رنگ غذا، رنگ کرده اید و همچنین ماسوره‌های نوک تیز، چند صورت بامزه کودکانه بکشید (تصویر7).

الآن می‌توانید صورتک‌ها را داخل پنجره‌های اتوبوس بگذارید و سپس با خامه‌های سفید، شکلاتی و همچنین رنگ‌های غذا، کودکان و راننده را ترسیم کنید و اتوبوس را تزئین کنید.

در انتها چند کیک فنجانی را با استفاده از شکلات و خامه تزئین کنید. می‌توانید روی تکه‌های شکلات با خامه، اعداد و یا حروف الفبا را بنویسید و به کیک‌های فنجانی، جلوه مدرسه و کلاس درس بدهید (تصویر 8).

کیک اتوبوس مدرسه‌تان آماده است. اگر برای روز اول مدرسه، چنین کیکی برای کودک‌تان درست کنید، او بی‌صبرانه منتظر رفتن به مدرسه می‌شود، تا به همراه همکلاسی‌هایش، آن را نوش‌جان کند.

 

برچسب ها: کیک کودک، روش تهیه کیک، کیک و شیرینی، دستور تهیه کیک، مواد لازم کیک، کیک بازگشت به مدرسه، کیک اتوبوس مدرسه تعداد بازديد: 1943 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز