Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 22:04

7
مرداد
ساندويچ با ديپ اسفناج

ساندويچ با ديپ اسفناج

روغن زيتون را در تابه‌اي بريزيد و روي حرارت ملايم قرار دهيد. سپس سير را اضافه كنيد و چند دقيقه تفت دهيد. آنگاه آرد را اضافه كنيد و تفت دهيد تا خامي آرد گرفته شود. حالا شير را كم كم بيفزائيد و سس را پيوسته هم بزنيد تا غليظ شود...

2 تا 3 سال

مواد لازم براي 4 عددساندويچ با ديپ اسفناج

روغن زيتون     1 قاشق چايخوري
سير خرد كرده     1 حبه
آرد     1 قاشق سوپخوري
شير     125 ميلي‌ليتر (يك‌دوم پيمانه)
پنير پارمسان رنده كرده     30 گرم
ماست كم‌چرب     يك‌دوم پيمانه
اسفناج خرد كرده     300 گرم
سينه مرغ پخته و خرد كرده (در صورت تمايل)     1 عدد
نان برشي     8 تكه

روش تهيه ساندويچ با ديپ اسفناج

روغن زيتون را در تابه‌اي بريزيد و روي حرارت ملايم قرار دهيد. سپس سير را اضافه كنيد و چند دقيقه تفت دهيد. آنگاه آرد را اضافه كنيد و تفت دهيد تا خامي آرد گرفته شود. حالا شير را كم كم بيفزائيد و سس را پيوسته هم بزنيد تا غليظ شود. اكنون پنير را بيفزائيد و هم بزنيد تا آب شود. سپس ماست و اسفناج را اضافه كنيد و مخلوط نمائيد. سمت خارجي هر يك از برش‌هاي نان را چرب كنيد و از ديپ اسفناج روي سمت داخلي نان‌ها بماليد و در صورت تمايل، روي آن مرغ بريزيد و روي آن يك برش ديگر از نان قرار دهيد به صورتي كه سمت چرب كرده، رو به بالا باشد. ساندويچ‌ها را درون تابه گريل بچينيد و روي حرارت ملايم بگذاريد تا برشته و طلائي رنگ شوند.

توصيه‌هايي جهت استفاده صحيح از انواع ساندويچ                                                

ساندويچ‌هاي حاوي انواع گوشت و مرغ بهتر است به صورت پخته باشند نه سرخ‌كرده! در انواع ساندويچ از سس‌هاي چرب و شور استفاده نشود و براي خوش‌طعم كردن ساندويچ مي‌توان از انواع پنيرهاي كم‌چربي و كم‌نمك استفاده كرد. بهتر است نان ساندويچي را از انواع نان‌هاي سبوسدار انتخاب نماييد، زيرا نان‌هاي سبوسدار از نظر ويتامين‌هاي گروه B غني هستند. ضمناً به علت دارا بودن فيبر زياد بسيار مفيدترند. از افزودن نمك زياد به ساندويچ خودداري كنيد. به جاي خيار شور بهتر است از خيار تازه در ساندويچ استفاده نماييد.

برچسب ها: غذای کودک، ساندويچ تعداد بازديد: 951 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز