Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 19:09

23
آذر
خوراك تخم‌مرغ و سالسا

خوراك تخم‌مرغ و سالسا

تابه بزرگی را كمی با روغن چرب كنید. تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید.

تحریریه مجله كودك سالم


مواد لازم خوراك تخم‌مرغ و سالسا

برای 4 نفر

پیاز خرد كرده                        1 عدد متوسط
فلفل دلمه‌ای قرمز خرد كرده      1 عدد متوسط
تخم‌مرغ                               8 عدد
نان پیتای گرم                        4 عدد متوسط
پنیر چدار رنده كرده                 120 گرم
سالسا                               1 واحد

روش تهیه خوراك تخم‌مرغ و سالسا

تابه بزرگی را كمی با روغن چرب كنید. تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید. سپس پیاز و فلفل را اضافه كنید و هم بزنید و بپزید تا نرم شود. آنگاه حرارت را كم كنید. حالا تخم‌مرغ‌ها را در كاسه متوسطی با همزن هم بزنید و آن را در تابه بر روی سبزی‌ها بریزید. زمانی كه مخلوط كمی سفت شد، به آرامی آن را با كاردك تكه تكه كنید.

آن را بپزید تا تخم‌مرغ‌ها سفت شوند و هیچ مایعی باقی نماند. اكنون مخلوط تخم‌مرغ را بر روی نان‌ها تقسیم كنید و 2 قاشق غذاخوری (30 گرم) پنیر روی هر كدام بپاشید و روی آن 1 قاشق غذاخوری سالسا بریزید.

یادآوری: برای تهیه 1 واحد سالسا؛ 1 نصفه پیاز خرد كرده را در كمی روغن تفت دهید. 1 عدد گوجه‌فرنگی خرد كرده و 1 عدد فلفل دلمه‌ای خرد كرده را به پیاز بیفزائید و تفت دهید. صبر كنید تا آب سالسا كشیده شود.

 

برچسب ها: غذای کودک، مواد لازم خوراك تخم‌مرغ و سالسا، روش تهیه خوراك تخم‌مرغ و سالسا، خوراك تخم‌مرغ و سالسا، آَشپزی کودک، سالسا تعداد بازديد: 755 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این غذا چیست؟

فیلم روز
تصویر روز