Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:24

1
آذر
فضائی كوچولو

فضائی كوچولو

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. قالب گرد عمیقی به قطر 20 سانتیمتر و قالب بیضی عمیق 18 سانتیمتری را چرب كنید و كنار بگذارید.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه كودك سالم

 

 

زمان مورد نیاز برای تهیه و پخت: 2ساعت

مواد لازم

پودر كیك وانیلی        2 بسته 340 گرمی

كرم كره‌ای               2 واحد

رنگ سبز خوراكی     كمی

پاستیل                  8 عدد

اسمارتیز               1 بسته 200 گرمی

ترافل رنگی           1 بسته 100 گرمی

آب‌نبات چوبی       2 عدد

 

روش تهیه

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. قالب گرد عمیقی به قطر 20 سانتیمتر و قالب بیضی عمیق 18 سانتیمتری را چرب كنید و كنار بگذارید. مایه كیك را مطابق با دستورالعمل مندرج روی بسته تهیه كنید و بین دو قالب تقسیم نمائید.

كیك‌ها را به مدت تقریبی 45-50 دقیقه در فر بپزید، از فر درآورید و پس از 5 دقیقه از قالب خارج كنید. كیك‌ها را روی پنجره سیمی خنك كنید و مطابق تصویر كنار هم قرار دهید تا شكل سر و بدن آدم فضائی را بگیرد.

حالا روی هر دو را با كرم كره‌ای كه با رنگ سبز رنگ‌آمیزی كرده‌اید بپوشانید و با پالت صاف كنید. اكنون فضائی كوچولو را با پاستیل، اسمارتیز، ترافل و آب‌نبات كامل كنید.

یادآوری: برای تهیه 2 واحد كرم كره‌ای؛ 250 گرم كره نرم را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه 480 گرم پودر شكر الك كرده را بتدریج به كره بیفزائید و مرتب هم بزنید.

در پایان 4 قاشق سوپخوری شیر به كرم اضافه كنید و هم بزنید تا كرم یكدستی داشته باشید.

 

برچسب ها: روش کیک فضایی کوچولو، آموزش کیک فضایی، کیک فضایی کوچولو، تهیه کیک فضایی کوچولو، مواد لازم کیک فضایی، فضایی کوچولو تعداد بازديد: 636 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز