Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:30

28
اردیبهشت
بيا لی لی بازی كنيم

بيا لی لی بازی كنيم

فر را با دماي 180 درجه سانتيگراد گرم كنيد. قالب مستطيل20×30 سانتيمتر را ...

بيا لی لی بازی كنيم

 

 

زمان مورد نیاز برای تهیه و پخت: 2 ساعت

مواد لازم

 

پودر كیك وانیلی ................1 بسته 470 گرمی

كرم كره‌ای........................1 واحد

رنگ آبی خوراكی...............چند قطره

رنگ زرد خوراكی ..............چند قطره

رنگ سبز خوراكی.............چند قطره

اسمارتیز ........................165 گرم

 

روش تهیه

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. قالب مستطیل20×30 سانتیمتر را چرب كنید و با كاغذ روغنی بپوشانید. روی كاغذ روغنی را نیز چرب كنید. مایه كیك را طبق دستورالعمل روی بسته تهیه كنید و مایه را در قالب بریزید و به مدت تقریبی 35 دقیقه در فر بپزید. كیك را 5 دقیقه در قالب خنك كنید و سپس روی پنجره سیمی قرار دهید تا كاملاً خنك شود. یك‌پنجم از كرم كره‌ای را در ظرف كوچكی بریزید و كنار بگذارید. یك‌سوم از كرم باقیمانده را در ظرفی مناسب بریزید و با رنگ آبی مخلوط كنید. كرم باقیمانده را سه قسمت كنید و هر قسمت را با یكی از رنگ‌های زرد، صورتی و سبز مخلوط كنید. روی كیك را با چاقو كمی صاف كنید و آن را به پشت برگردانید. حالا مانند تصویر كیك را برش بزنید. - خانه‌های لی‌لی 8 برش 7 سانتیمتری است- . مانند تصویر رو و اطراف مكعب‌ها را با كرم كره‌ای‌های رنگی بپوشانید. كرم كره‌ای ساده را در قیف شیرینی‌پزی بریزید و با ماسوره صفر – ریز – لبه‌های مكعب‌ها را كادربندی كنید. در پایان از تصویر كمك بگیرید و روی كیك را با اسمارتیز بیارائید. اكنون كیك را روی تخته مخصوص به اندازه 20×50 سانتیمتر قرار دهید.

نكته: برای تهیه كرم كره‌ای 375 گرم كره را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا رنگ آن روشن شود. حالا به تدریج 700 گرم پودر شكر را با آن مخلوط كنید. اكنون 2 قاشق سوپخوری شیر به این كرم بیفزائید و مخلوط نمائید تا كرم یكدستی حاصل شود.

برچسب ها: آموزش آشپزی، زندگی آنلاین تعداد بازديد: 601 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز