Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 16:38

22
اسفند
دوستان آدم برفی

دوستان آدم برفی

مايه كيك را مطابق دستورالعمل مندرج روي بسته تهيه كنيد. 6 قالب مافين با ...

دوستان آدم برفی

 

 

زمان مورد نیاز برای تهیه و پخت: 2 ساعت

 

 

مواد لازم

پودر كیك وانیلی..................................1 بسته 500 گرمی

خامه فرم گرفته...................................500 گرم

مارشمالوی سفید برای سر آدم برفی ......3 عدد

اسمارتیز  ............................................به تعداد لازم

پاستیل رنگی.......................................به تعداد لازم

چتر كاغذی...........................................1 عدد

قرص نعنای صورتی................................20- 30 عدد

 

روش تهیه

مایه كیك را مطابق دستورالعمل مندرج روی بسته تهیه كنید. 6 قالب مافین با گنجایش 180 میلی‌لیتر را با مایه كیك پر كنید- قالب‌ها را از قبل چرب كنید و آردپاشی نمائید- قالب‌ها را در فر گرم‌شده با دمای 200 درجه سانتیگراد به مدت 40 دقیقه قرار دهید. پس از 10 دقیقه دمای فر را به 160 درجه سانتیگراد كاهش دهید. پس از خنك شدن مافین‌ها را از قالب خارج كنید و روی پنجره سیمی قرار دهید تا كاملاً خنك شود. با یك چاقوی تیز و كوچك اطراف مافین‌ها را صاف و هموار كنید. دو عدد مافین را روی هم قرار دهید، مافین‌ها را به كمك خامه به هم بچسبانید. روی مافین‌ها را نیز با خامه بپوشانید. از مارشمالو به عنوان سر آدم برفی‌ها استفاده كنید. به كمك پاستیل، اسمارتیز، مارشمالو و قرص نعنا مانند تصویر كیك را بیارائید.

نكته: برای تهیه‌ خامه فرم گرفته، 1 كیلوگرم خامه- با 35 درصد چربی- را با 250 گرم شكر مخلوط كنید. با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. پس از افزودن شكر، خامه را در فریزر قرار دهید تا بلورهای یخ در آن ظاهر شود خامه را باید به حدی بزنید كه جای خطوط مفتول روی آن محو نشود. در این مدت چند بار همزن را خاموش كنید تا یخ‌های موجود در خامه آب شود و شما یخ‌زدگی خامه را با فرم گرفتن آن اشتباه نگیرید. توجه داشته باشید كه سرعت متوسط همزن برقی، مناسب‌ترین سرعت برای تهیه خامه فرم گرفته است.

برچسب ها: آموزش آشپزی، زندگی آنلاین تعداد بازديد: 807 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز