Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:28

20
دی
جوجه‌های شناگر

جوجه‌های شناگر

طرز تهیه کیک جوجه‌های شناگر

جوجه‌های شناگر

 

 

زمان مورد نیاز برای تهیه و پخت: 2 ساعت

مواد لازم

 

پودر كیك وانیلی یا شكلاتی ...............250 گرم (نصف 1 بسته)

خمیر فوندانت .................................200 گرم

پودر شكر.......................................40 گرم (یك‌چهارم پیمانه)

رنگ خوراكی زرد و نارنجی ...............به میزان لازم

شكلات چیپسی آبی رنگ.................6 عدد

كرم كره‌ای.....................................1 واحد

رنگ خوراكی آبی............................به میزان لازم

 

روش تهیه

فر را با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد گرم كنید. 6 قالب مافین به گنجایش 80 میلی‌لیتر را با كپسول آبی رنگ بپوشانید. مایه كیك را مطابق دستورالعمل روی بسته تهیه كنید. سه‌چهارم از هر كپسول را با مایه پر كنید. مافین‌ها را به مدت تقریبی 25-30 دقیقه در فر بپزید. خمیر فوندانت را روی سطح پودر شكر پاشیده ورز دهید تا نرم شود. سپس آن را به رنگ زرد در آورید. خمیر فوندانت را با وردنه پهن كنید تا ضخامت آن به 3 میلیمتر برسد. با استفاده از برشگر شیرینی، 2 اردك بزرگ و 5 اردك كوچك از خمیر درآورید. یك طرف یكی از اردك‌های بزرگ را به كمك قلم‌مو با آب خیس كنید. به آرامی اردك بزرگ دیگر را روی آن بچسبانید. با قلم‌مو، نوك اردك را در هر دو طرف به رنگ نارنجی درآورید. از شكلات‌های چیپسی نیز به عنوان چشم اردك استفاده كنید.

اردك مادر را روی سینی پوشانده شده با كاغذ روغنی قرار دهید تا خشك شود. نوك و چشم‌های اردك‌های كوچكتر را نیز ایجاد كنید و آنها را نیز كنار اردك مادر- اردك بزرگ- قرار دهید تا خشك شوند. اكنون كرم كره‌ای را با رنگ آبی مخلوط كنید و روی مافین‌ها بمالید. مافین‌ها را روی سینی مخصوص شیرینی به ابعاد 20× 50 سانتیمتر به گونه‌ای قرار دهید كه شكل عدد 1 ایجاد شود. با كمی كرم كره‌ای، مافین‌ها را در جای خود محكم كنید. با استفاده از تصویر به عنوان راهنما، اردك‌ها را روی آن‌ها قرار دهید. 

نكته: روش تهیه كرم كره‌ای در صفحه آموزش كیك مار و پله موجود است. در این دستور به نیمی از كرم كره‌ای آموزش داده شده احتیاج دارید.

برچسب ها: کیک، زندگی آنلاین تعداد بازديد: 587 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز