Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:28

20
دی
ماروپله

ماروپله

فر را با دماي 180 درجه سانتيگراد گرم كنيد. 36 قالب مافين به گنجايش 80 ميلي‌ليتر...

ماروپله

 

 

زمان مورد نیاز برای تهیه و پخت: 2 ساعت

مواد لازم

 

پودر كیك وانیلی ...........................................1بسته 500 گرمی

كرم كره‌ای...................................................2 واحد

رنگ خوراكی سفید، قرمز و زرد ......................به میزان لازم

پاستیل به شكل مار .....................................4 عدد

اسمارتیز .....................................................4 عدد

بیسكوئیت‌های شكلاتی نردبان شكل  .............4 عدد

 

 

روش تهیه

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. 36 قالب مافین به گنجایش 80 میلی‌لیتر را با كپسول مخصوص آن – 18 عدد قرمز و 18 عدد زرد – بپوشانید. مایه كیك را با توجه به دستورالعمل مندرج روی بسته محصول تهیه كنید. سه‌چهارم از هر كپسول را با مایه كیك پر كنید. مافین‌ها را به مدت تقریبی 20 دقیقه یا تا زمانی‌كه روی آن‌ها طلائی شود در فر بگذارید. پس از خارج كردن قالب‌ها از فر، آن‌ها را 5 دقیقه در دمای اتاق قرار دهید، سپس مافین‌ها را روی یك پنجره سیمی برگردانید و خنك كنید. اینك یك‌چهارم از كرم كره‌ای را در ظرفی بریزید. رنگ سفید را با آن مخلوط كنید. كرم كره‌ای باقیمانده را نیز به 2 قسمت تقسیم كنید. یك قسمت را به رنگ قرمز و دیگری را به رنگ زرد درآورید. كرم كره‌ای قرمز رنگ را روی 18 عدد از مافین‌ها بمالید و روی مافین‌های باقیمانده را با كرم كره‌ای زردرنگ بپوشانید. با استفاده از تصویر به عنوان راهنما، مافین‌ها را روی سینی مخصوص كیك با ابعاد 45 سانتیمتر گذاشته و با كمی كرم كره‌ای در جای خود محكم كنید. كرم كره‌ای سفید رنگ را در قیف شیرینی‌پزی با ماسوره صفر بریزید و از شماره 1تا 36 را روی مافین‌ها بنویسید. حالا كیك را با مارهای پاستیلی و اسمارتیز تزئین كنید. از بیسكوئیت‌های شكلاتی به عنوان نردبان استفاده كنید.

نكته 1: استفاده از قیف در شیرینی‌پزی كمی مشكل است. بهتر است اول روی سطح دیگری كمی تمرین كنید.

نكته 2: برای تهیه كرم كره‌ای؛ 250 گرم كره نرم شده را در ظرفی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و كرم‌رنگ شود. اكنون 400 گرم پودر شكر و 4 قاشق سوپخوری شیر به آن بیفزائید و به همزدن ادامه دهید تا كرم یكدستی حاصل شود.

برچسب ها: زندگی آنلاین تعداد بازديد: 450 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز