Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:53

19
آذر
بادکنک‌های قلبی

بادکنک‌های قلبی

طرز تهیه بادکنک‌های قلبی

بادکنک‌های قلبی

 

 

زمان مورد نیاز برای پخت و آماده‌سازی: 2 ساعت

 

 

مواد لازم

 

پودر كیك............................................1 بسته 470 گرمی

كرم كره‌ای.........................................1 واحد

رنگ خوراكی صورتی .........................به میزان لازم

ترافل رنگی برای تزئین......................150 گرم

روبان رنگی ....................................حدود 3 متر

 

مواد لازم برای تهیه 1 واحد كرم كره‌ای:

كره نرم.............................125 گرم

پودر شكر.........................240 گرم (یك‌و یك‌دوم پیمانه)

شیر...............................2 قاشق سوپخوری

 

 

روش تهیه

فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد گرم كنید. 10 قالب فریاند – مافین بیضی‌شكل – به گنجایش 125 میلی‌لیتر (یك‌دوم پیمانه) را چرب كنید. مایه كیك را با توجه به دستور مندرج روی بسته آن درست كنید. قالب‌های فریاند را از مایه پر كنید. بطوری‌كه یك سوم از هر قالب خالی بماند. آن‌ها را به مدت 20 دقیقه بپزید. سپس فریاندها را روی پنجره سیمی قرار دهید تا خنك شود. اكنون تكه‌كوچكی از كنار هر فریاند را مانند تصویر برش دهید. سپس به وسیله خلال دندان تكه‌ها را به گونه‌ای به هم وصل كنید تا شكل یك قلب را به خود بگیرند. آن‌گاه كرم كره‌ای را به صورت مساوی در 3 ظرف تقسیم كنید. هر یك از ظرف‌ها را به رنگ صورتی تیره و روشن درآورید اما توجه داشته باشید كه رنگ صورتی هر یك باید با دیگری متفاوت باشد. یك طرف قلب‌ها را به كمك پالت با كرم كره‌ای بپوشانید سپس با ترافل‌های رنگی كناره قلب‌ها را بپوشانید. به كمك تصویر، هر یك از قلب‌ها را روی سینی پذیرائی قرار دهید و با كمی كرم كره‌ای قلب‌ها را در جای خود محكم كنید. می‌توانید روی قلب‌ها نیز شابلون دلخواهتان را قرار دهید و كمی ترافل بپاشید. حالا به آرامی انتهای روبان‌ها را به بادكنك‌ها بچسبانید.

روش تهیه كرم كره‌ای: كره را با همزن برقی بزنید تا نرم، صاف و یكدست شود. اكنون پودر شكر و شیر را به صورت یك در میان به كره بیفزائید و مرتب با همزن برقی هم بزنید تا كرم یكدستی حاصل شود.

نكته: محكم كردن كیك‌ها به وسیله خلال دندان ضروری است اما شما حتما به مهمان‌های بزرگسال خود درباره‌ آنها هشدار دهید و برای مهمان‌های كوچك‌تر نیز، خودتان خلال‌ها را از كیك جدا كنید.

 

برچسب ها: زندگی آنلاین، بادکنک‌های قلبی تعداد بازديد: 568 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز