Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 16:41

6
شهریور
دستكش فر آشپزباشی

دستكش فر آشپزباشی

از پارچه چهارخانه و پشم شیشه، مستطیلی به طول 34 سانتیمتر و عرض 20 سانتیمتر، از هر كدام یك بار ببرید و بالای آن را هلالی برش بزنید.

زهرا نصرتی

 

 

وسایل مورد نیاز

 پارچه چهارخانه و پارچه ساده در رنگ‌های سفید، قرمز و كرم

 پارچه آستری

 پشم شیشه

 كاموای قهوه‌ای

 مهره سیاه و قرمز

 روبان

 یك عدد دكمه منگنه برای بینی

 مراحل انجام كار

روی دستكش: از پارچه چهارخانه و پشم شیشه، مستطیلی به طول 34 سانتیمتر و عرض 20 سانتیمتر، از هر كدام یك بار ببرید و بالای آن را هلالی برش بزنید. پشت دستكش: مربعی به ضلع 17 سانتیمتر از پارچه چهارخانه و پشم شیشه (2 بار) ببرید. بالای كار هلالی شود.

برای جای انگشتان، مربعی به ضلع 15 سانتیمتر از پارچه چهارخانه و پشم شیشه ببرید. سرآشپز: مربعی به ضلع 15 سانتیمتر از پارچه كرم‌رنگ 2 بار ببرید و مطابق تصویر، الگوی سر را از داخل آن بسازید. دست‌ها: مستطیلی به طول 18 سانتیمتر و عرض 10 سانتیمتر از پارچه سفید 4 بار ببرید. كف دست: مربعی به ضلع 10 سانتیمتر از پارچه كرم‌رنگ چهار بار ببرید. كلاه: مستطیلی به عرض 10 سانتیمتر و طول 20 سانتیمتر یك بار از پارچه سفید ببرید.

روی كار: لباس را مطابق تصویر، از پارچه سفید و قرمز ببرید. و روی پارچه چهارخانه، جلو دستكش نصب كنید. پشت كار: جای انگشتان را روی هم قرار دهید و از پشت كار همراه با

پشم شیشه چرخ كنید و لای دو مربع بگذارید و بدوزید. اطراف سر را چرخ كنید، پشت كار چِرت بدهید و كار را به رو برگردانید. داخل آن را با پشم شیشه پر كنید. چشم‌ها و بینی را بدوزید. كاموا را دور انگشتان بپیچید و با نخ ببندید و موها را بسازید. تعداد 12 تا از این موها، با چسب حرارتی روی سر بچسبانید.

دست‌ها را مطابق تصویر چرخ كنید و در محل خود بدوزید. كلاه را بالای سر بچسبانید. در ‌آخر، آستری را داخل دستكش كنید و پائین دستكش را سردوزی نمائید.

 

برچسب ها: دستکش، دستکش آشپزخانه، آموزش دستکش، روش تهیه دستکش آشپزخانه، لوازم دستکش آشپزخانه تعداد بازديد: 631 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز