Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 28 آبان 1397 - 04:58

اخبار تغذیه و سلامت - صفحه 2

بازدید: 4840

  • لطفا روزانه 3 عدد خرما بخورید

    لطفا روزانه 3 عدد خرما بخورید

    اگر روزانه 3 عدد خرما بخورید، هیچ مشکل و کمبودی از نظر مواد معدنی نخواهید داشت. خرما می تواند سلامتی بدنتان را تامین کند.

  • اخبار تازه تغذیه

    اخبار تازه تغذیه

    این مقاله به دریافت کافی مواد مغذی، بلاک کردن پروتئین RNA در کبد برای جلوگیری از چاقی و دیابت، ترکیبی با خواص ضدپیری و اثر فیبر بر کاهش التهاب مغز در سنین بالا اشاره می کند.

  • با مصرف بادمجان بدنی سالم  و اندامی زیبا داشته باشید

    با مصرف بادمجان بدنی سالم و اندامی زیبا داشته باشید

    بادمجان یکی از صیفی جاتی است که در تمام فصول سال وجود دارد و بر خلاف تصوراتی که آن را بی خاصیت می داند سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است. در این مطلب از خواص بی نظیر بادمجان برایتان می گوییم.

  • بهترین منابع خوراکی  آهن برای مبارزه با کم خونی

    بهترین منابع خوراکی آهن برای مبارزه با کم خونی

    کمبود آهن یکی از رایج ترین کمبودهای تغذیه ای در سراسر جهان بخصوص در میان کودکان و زنان باردار است.

  • نکته هایی برای تغذیه سالم

    نکته هایی برای تغذیه سالم

    رژیم پر فیبر منجر به رشد باکتری‌های مفید در معده می‌شود. این باکتری‌ها از فیبر موجود تغذیه نموده و اسیدهای چرب کوتاه زنجیر (SCFA) و بوتیرات تولید می‌کنند.

  • سلامت غذایی

    سلامت غذایی

    با توجه به نتایج یک آزمایش تصادفی که پارامترهای مایع منی و تغییرات مولکولی را در طی یک دوره 14 هفته ای بررسی نمود، آجیل در یک رژیم سالم، کیفیت و عملکرد اسپرم انسان را بهبود می بخشد.

  • نکته های تغذیه ای

    نکته های تغذیه ای

    تخم مرغ منبع مهمی از کلسترول رژیم غذایی است ولی خوشبختانه حاوی پروتئین با کیفیت بالا، بسیاری از ویتامین ها و اجزای فعال زیستی مانند فسفولیپید و کاروتنوئیدها نیز هستند.

فیلم روز
تصویر روز