Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 23:16

31
اردیبهشت
رژیم ضد التهاب و تاثیر آن بر روی استخوان

رژیم ضد التهاب و تاثیر آن بر روی استخوان

زنان باید قبل از سن یائسگی عادات غذائی خود را براساس مواد غذائی ضدالتهابی قرار دهند، زیرا پس از یائسگی بدن به سمت ضعف و سستی بیشتر می‌رود و در این روند، استخوان‌ها نیز تحت تأثیر می‌باشند.

تحریریه زندگی آنلاین-گروه ترجمه

 

براساس مطالعات دانشگاه اهایو، رژیم غذائی، سرشار از مواد ضد التهابی می‌تواند از شکستگی استخوان در برخی زنان را کاهش دهد. این مواد می‌تواند شامل سبزیجات، میوه‌ها ماهی و انواع غلات باشد.

این بررسی نشان می‌دهد زنانی که در طول شش سال بررسی و تحقیق مواد غذائی خود را از طریق غلات و سبزیجات و روغن‌های مفید به دست آورده‌اند، ریسک کمتری برای ابتلا به پوکی استخوان قرار گرفته‌اند، بخصوص در زنان زیر 63 سال براساس یافته‌‌های دانشگاه اهایو و مجله استخوان آنچه باعث پیشگیری از شکستگی استخوان در زنان می‌گردد، رژیم غذائی درست و سالم می‌باشد.

آنچه در این تحقیق مهم به نظر می‌رسد اینکه زنان باید قبل از سن یائسگی عادات غذائی خود را براساس مواد غذائی ضد التهابی قرار دهند، زیرا پس از یائسگی بدن به سمت ضعف و سستی بیشتر می‌رود و در این روند، استخوان‌ها نیز تحت تأثیر می‌باشند، پیروی از روش زندگی مناسب و فعالیت‌های فیزیکی و تغذیه مناسب و سالم و سرشار از فیبرها، سبزیجات، میوه‌ها و غلات سبوس‌دار می‌تواند ضامن سلامتی زنان پس از دوران یائسگی باشد.

برچسب ها: رژیم غذایی سالم، تناسب اندام، پوکی استخوان، رژیم ضد التهاب، شکستگی و استخوان تعداد بازديد: 966 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز