Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 2 تیر 1396 - 21:38

12
اردیبهشت
مضرات استفاده از غذاهای فرآوری شده

مضرات استفاده از غذاهای فرآوری شده

توصیه می‌شود که در برنامه روزانه خود از مواد طبیعی و غیر فرآوری شده استفاده کنیم و یا از موادی که فرآوری کمتری در آن صورت گرفته مانند پنیر و سبزیجات کنسرو شده کمتر استفاده شود.

تحریریه زندگی آنلاین-گروه ترجمه

 

براساس گزارش لوس‌آنجلس تایمز، سه پنجم خوراک ما از غذاهایی به دست می‌آید که فرآوری شده‌اند که شامل قند، طعم دهنده‌ها، رنگ‌ها و نگهدارنده‌ها می‌گردد.

این موارد البته نیاز بدن ما نیستند، اما تاثیر زیادی در رژیم غذایی ما دارند، برای مثال می‌توان از انواع غلات صبحانه، پیتزاها، انواع تنقلات شور و انواع بیسگویت‌ها و شیرینی‌ها نام برد.

ناگفته نماند که بیش از 50% از مواد مصرفی ما شامل غذاهایی می‌شود که به نوع فرآوری در آنها صورت گرفته و تنها حدود 28 درصد از مواردی استفاده می‌کنیم که ارگانیک باشد، مانند مرغ و تخم‌مرغ طبیعی و انواع سبزیجات و میوه‌جات و رغن‌های مفید مانند زیتون.

توصیه می‌شود که در برنامه روزانه خود از مواد طبیعی و غیر فرآوری شده استفاده کنیم و یا از موادی که فرآوری کمتری در آن صورت گرفته مانند پنیر، سبزیجات کنسرو شده و یا نان‌های معمولی، و برای حفظ صحت خود مواد قندی را در زندگی خود کمرنگ نمائیم.

برچسب ها: تناسب اندام، غذای سالم، رژیم غذایی مناسب، مواد غذایی طبیعی، تغذیه صحیح، غذای فراوری شده تعداد بازديد: 111 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز