Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:01

6
اردیبهشت
كمبود آب و چاقی

كمبود آب و چاقی

توده بدنی ما سرشار از كربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین‌ها می‌باشد و تنها سلاحی كه می‌توان با آنها جنگید، فقط و فقط آب می‌باشد.

تحریریه زندگی آنلاین-گروه ترجمه

 

براساس گزارشات دانشگاه میشیگان افرادی كه دچار كم‌آبی هستند، دارای وزن بالاتر و توده بدنی بیشتری هستند. دلیل آن نیز كاملا واضح می‌باشد.

توده بدنی ما سرشار از كربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین‌ها می‌باشد و تنها سلاحی كه می‌توان با آنها جنگید، فقط و فقط آب می‌باشد. 

بر همین اساس ارتباط مستقیم و علت معمولی بین چاقی و كمبود آب وجود دارد. بدین معنا كه وقتی بدن شما دچار كم‌آبی باشد، شما چاق می‌شوید و زمانی كه چاق شده‌اید بدانید كه دچار كمبود آب هستید.

شاید بسیار شنیده باشید كه زمانی‌كه گرسنه می‌شوید آب بنوشید، زیرا بدن شما بیشتر از گرسنه بودن، تشنه شده است!!

در این میان توصیه شده برای سلامت بیشتر از مواد غذایی سالم استفاده نمایید كه می‌‌تواند سرشار از آب باشد مانند انواع میوه‌ها و انواع سبزیجات. با استفاده از آب می‌توانید هم به سلامتی خود كمك كنید و هم كمك به كاهش وزن خود نمائید.

برچسب ها: مواد غذایی سالم، رژیم غذایی مناسب، آب مورد نیاز بدن، آب و چاقی، نوشیدن آب کافی تعداد بازديد: 981 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز