Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 02:26

18
اسفند
محدودیت در زمان و لاغری

محدودیت در زمان و لاغری

اگر فردی آخرین وعده غذائی خود را حدود ساعت 2 بعدازظهر میل كند و بعد از آن چیزی تناول نكند تا ساعت 8 صبح روز بعد می‌تواند كاهش وزن رخ دهد.

تحریریه زندگی آنلاین-گروه ترجمه

 

براساس تحقیقات دانشگاه آلاباما بیرمنگام برای كاهش وزن و سوخت‌وساز بدن و سوزاندن چربی در بدن می‌توان زمان خوردن را در شبانه‌روز محدود نمود، براساس این گزارش چنانچه فرد زمان‌‌ خوردن غذایی خود را تغییر دهد می‌تواند منجر به كاهش وزن و چربی سوزی شود.

بنابراین گزارش اگر فردی آخرین وعده غذائی خود را حدود ساعت 2 بعدازظهر میل كند و بعد از آن چیزی تناول نكند تا ساعت 8 صبح روز بعد می‌تواند كاهش وزن رخ دهد.

آنها دریافتند كه اگر خوردن فقط در ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر باشد، می‌تواند سطح اشتها را كنترل كرده و آنچه می‌خواهد بدون محدودیت فقط در این ساعات میل كند.

این تحقیق همچنان نشان می‌دهد اگر شام شب در ساعات اولیه شب خورده و یا به صورت بسیار كم شامل میل شود و می‌تواند همچنان باعث چربی‌سوزی و كاهش وزن بشود.

در این گزارش آمده است اگر چهار روز پیاپی به روش 8 تا 2 بعدازظهر غذا خورده شود و بعد از آن این ساعت كمی تغییر نماید می‌تواند عامل چربی‌سوزی شود و باعث سوزانده شدن كربوهیدرات‌ها و علائم مثبت دیگر شود.

برچسب ها: رژیم غذایی، چاقی و اضافه وزن، افزایش وزن و چاقی، چربی های اشباع، کاهش وزن و تناسب اندام تعداد بازديد: 424 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز